Ahad, 15 Mei 2011

..MAPEC..

this is my mOther and kakak..
.TIME nei beratOq nakk terima hadiah..
MAMA mesti bangga..
thanxx kakak..naikkan nama mama..
walaupOn adeq dapat MAPEC gak msa nie tapii
nak naik sebab result SPM elOk jugak haha..amin
MAMA! !insyalah 2013 mama akan naik pentas skaly lagii
HEHE ! ! amin..
                               
..MY IDoL
yang kat atas 2 mama ngan kakak saya
ney gambaq msa kakak saya ainiakmal dapat
anugerah pelajar yang dapat 5A keatas..tahniah yaa sis
insyalah saya akan ikOt jejak sis dan dapat nek pentas mcm sis pada (2013 ney)
aminn ! !


kakak saya-super  seniOr smvsp2
saya-junior kepada juniOr kakak saya kat smvsp2 HAHA  ! !
my sis is very famOus in schOol
bukan puji kakak saya sendiri tapi siniOr saya yang cakap
sebab depa kata kakak saya pandai dalam akademix n sukan..
depa cakap kakak saya PERFECT..but kakak saya ckp..
                                 'adeq..x dak org yg sempurna kat dunia ney temkusd kakak" paham ! !haha
                                                                          

kakak dan kawan..
                                                             Aina Akmal masa MAPEC
            (anda telah dijemput untOk hadir ke Majlis Mapec(2011)Johan KAT sOftball 2011.)
                                                     
HAHA ! !mesti tetanya2 apakah MAPEC tuu..kk..meyh nakk bagitaw..MAPEC 2 ialah Majlis Anugerah  Pelajar Cemerlang. .hakhak....bangga jugax la dapat kan WALAUPUN sebab kOko jaa..
kan Baru2 ney menang SOFTBAL(KAT)sO dpat
la sedikit penghargaan dari 
tun pengetua. .actually majlis neyh just
 untOk fOrm 5 and super seniOr yang dapat 5A keatas..


bangga la jugax sebab kami 8 orang ja juniOr yang dpat mapec.. ..Ok..NAKK ucap tahniah gak kat kakak aku sebab dapat Mapec kerana memperOlehi 5A keatas dalam SPM 2010. .TAHNIAH yaa sis..

..kami budax2 Softball MAPEC..
my siniOr-kak deeba..kak miera n kak shima cyunX..
Say yaang pakai baju KOPERAT OREN 2.. @ kak shima ngan membe2 kakak saya yang dpat anugerah
pelajar terbaiekk(5A keatas)<3




NEY lahh pelajar terbaikk fOrm 5 di sekolah menengah Vokasional espee 2..
pandai akademix dan sukan..
cayalah kak DEEBA....budax fesyen..



kak adeeba Athirah..sayang hampaa
.that's all.. thanx 4 the present..besyukor sangat..

0 comments: